Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.alpeks.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Z uporabo spletne strani www.alpeks.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Spletna trgovina namenjena samo fizičnim osebam. VSE ZA PROFESIONALNO KUHINJO NAJDETE NA alpeks.si
 
Pogosta iskanja: kozarec, krožnik, pribor ...

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.alpekshome.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani www.alpekshome.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji.

Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.alpekshome.si. Podjetje Alpeks d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.alpekshome.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.
 

www.alpekshome.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Alpeks d.o.o., Kidričeva ulica 5, 3000 Celje, (davčna številka - SI85723665, matična številka – 5318823) kot ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob izvedenem nakupu oziroma pravilno izpolnjenem obrazcu za naročanje blaga vsak obiskovalec spletne trgovine www.alpekshome.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.alpekshome.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza

g) način plačila in dostave

h) časovno veljavnost ponudbe

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 


Načini plačila - plačilni pogoji
 

V spletni trgovini www.alpekshome.si ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
 

  • z gotovino po povzetju
  • po predračunu na transakcijski račun ponudnika
  • on-line plačilo s PayPalom

Po opravljenem nakupu v spletni trgovini www.alpekshome.si, boste na e-pošto avtomatsko prejeli informativni pregled/ponudbo naročila, ki potrjuje uspešnost nakupa.

Plačilo naročila lahko izvedete na 3 načine:
 

1. Plačilo z gotovino po povzetju

V primeru, da želite vaše naročilo plačati po povzetju, plačate znesek naročila z gotovino dostavljavcu pošiljke, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu in držijo, če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno. Račun je priložen dostavljenemu blagu ali poslan preko e-pošte.
 

Ob dostavi in plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska z UPN nalogom z vrstico OCR (takšne naloge priložimo na zunanjo stran paketa) po ceniku Pošte Slovenije. Če se želite znesku provizije izogniti, priporočamo da izberete način plačila po predračunu, ali kartično plačilo.
 

2. Plačilo po predračunu na transakcijski račun ponudnika

Vrednost naročila kupec plača vnaprej preko spletne banke ali s pomočjo UPN obrazca na plačilnih mestih, kjer je to mogoče, npr. banka, pošta… Rok za plačilo po predračunu je 3 dni od poslane ponudbe s strani ponudnika. Po 3 dneh se bo namreč rezervacija na izbranih izdelkih sprostila.
 

3. On-line plačilo preko PayPala


Ponudba artiklov
 

Zaradi narave poslovanja preko interneta se ponudba www.alpekshome.si posodablja in spreminja pogosto in hitro. Še posebej artikli, ki so v akciji, se lahko iz prodaje sproti razprodajo, zato vam ne moremo zagotoviti, da bodo še vedno na zalogi, ko jih boste naročili. V tem primeru pohitite z naročilom, sicer vas bomo pri naročilu o tem tudi obvestili. Prav tako vam ne moremo zagotoviti drugega artikla po enaki ali primerljivi akcijski ceni!


Postopek nakupa
 

  1. Naročilo in oddaja naročila

Dodajanje izdelkov v moj voziček

Kupec izbere željen izdelek, napiše količino in klikne gumb "Ob spremembi količine " za ponoven izračun cene. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda mojega vozička in oddaje naročila.

 

Pregled mojega vozička

Ob pregledu VAŠEGA VOZIČKA lahko izdelke iz njega odstranite in spreminjate tudi naročeno količino izdelkov. V pregledu vozička se nahaja povezava do zaključnega obrazca za oddajo naročila gumb NA BLAGAJNO. Popust se vam bo avtomatsko obračunal v pregledu vašega vozička. Popusti se ne šeštevajo.

 

Zaključni obrazec za oddajo naročila

V zaključnem obrazcu "Potrditev nakupa" so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi, da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, se lahko vrne nazaj v voziček s klikom na povezavo "nazaj na pregled vozička". V zaključnem obrazcu kupec označi še način plačila in logistične podatke za dostavo blaga. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljanje vsebine ali spremembo izbire.
 

Oddaja naročila

Kupec naročilo odda s klikom na gumb "NAROČAM". V primeru uspešno oddanega naročila se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveno besedilo, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega besedila ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvene e-pošte na svoj elektronski naslov, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa z nami kontaktirajte za pomoč na 03 428 47 03 ali alpekshome@alpeks.si prav tako nas na omenjeno številko ali e pošto obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

 

  1. Naročilo potrjeno

Po preteku dveh ur od sprejema naročila v čakalno vrsto, vendar največ v 5 dneh ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

 

  1. Blago odposlano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira ter odpošlje ali dostavi.

 

  1. Cene in dobavni roki

Vse cene v spletni trgovini www.alpekshome.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Spletna trgovina je namenjena fizičnim osebam.

Veljajo cene, ki so objavljene v trenutku oddaje naročila.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Naši komercialisti vas bodo preko e-pošte obvestili, če artikla ni na zalogi in o predvidenem dobavnem roku. Dostavo opravi dostavna služba Pošte Slovenije, po navadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

 

  1. Pravica do odstopa pogodbe, vračilo blaga

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Vsi izdelki, kupljeni pri ponudniku www.alpekshome.si so takšne narave, da jih je mogoče vrniti po pošti. O nameravanem vračilu nas prosimo pisno obvestite in sicer na kontaktno e-pošto alpekshome@alpeks.si. Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino uporabi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine.

V primeru, da je potrošnik kupil artikel v času akcije ali drugih ugodnostih in je artikel skupek več artiklov, se ga lahko vrne kot celoto in ga ni mogoče delno vrniti.

Na TRR potrošnika se vrne le vplačani znesek. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudnik ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.


Za lažje razumevanje pravic o vračilu izdelkov navajamo pojasnilo tržnega inšpektorata (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):

Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.


Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
 

  • pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo
  • če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

 

Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Obrazec za vračilo blaga najdete tukaj.

 

Prejeli ste poškodovano blago, kaj storiti?

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca.

Možnost vračila ne velja za potrošne izdelke.

 

  1. V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi, podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

 

  1. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku.


Če sumite, da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi kazalnik vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.

Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka, ali vračila kupnine. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Obrazec za reklamacijo blaga najdete tukaj.

 
Stvarna napaka in garancija


Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri: Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
 

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake. V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Garancijski pogoji za blago

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije. Proizvajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca ali samo z računom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.

Kupec lahko garancijo uveljavlja pri prodajalcu. Garancija ne velja za potrošni material.

Garancija preneha veljati pri:
 

  • Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....)
  • Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
  • Pri spremembah na aparatu
  • Pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov,
  • Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja

 

Varnost in pravica do zasebnosti


Upravitelj spletnega mesta www.alpekshome.si, podjetje Alpeks d.o.o., je v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Za lastne potrebe zbiramo podatke, ki jih vnesete v obrazce na www.alpekshome.si (na primer ime, priimek, naslov, naslov elektronske pošte...).

Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen lastni sejni piškotek za spremljanje nakupovalne košarice, ter spremljanje nastavitev, ki jih uporabnik aktivno vpisuje, recimo nastavitve razvrščanja rezultatov / vsebine.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih s geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.alpekshome.si dobro skrbi za varnost vaših osebnih podatkov in spoštuje vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani tretji osebi. Dostavni službi bomo zaupali le uporabnikov naslov za dostavo.

Izbiro članstva v naši e-listi omogočamo v obrazcu na vstopni strani spletne trgovine www.alpekshome.si

 

 

Komunikacije

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudniku ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori
  • Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
  • V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na telefonsko številko 03 428 47 03 ali po elektronski pošti na alpekshome@alpeks.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova alpekshome@alpeks.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
  • Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Alpeks d.o.o. si skladno z določilom 8.člena  Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS) pridržuje pravico do prostovoljnosti vključitve izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Platforma je na voljo potrošnikom tukajPonudnik izjavlja, da se ni vključil v sistem zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov pri pooblaščenem izvajalcu.
 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.alpekshome.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.